Liten san historia

idag var där ju en tjej i publiken som blev helt galen när johan tittade på henne och när jide tog upp henne i publiken o hon skrek och kramade johan kunde knapt säga sitt namn. hennes kompisar skämdes o så. man såg det.. tror de blev för mycket för den tjejen  o va där...

jag har varit med om att träffat en kändis och sen blev jag stum. kunde inte säga något. pappas ex (dåvarnde flickvän) jobbar med Darin och 04/05 gillade jag han massor så på sommartunen där fick jag komma o se han spela o sjunga på mölan i malmö och sen efter träffa honom. jag fick ut ett hej och hur han måde men sen blev de pinsamt tyst. så nervös var jag. men jag är glad jag inte var som henne helt husterisk skrek o så... jag var lung mer stum helt enkelt hehehe idag bara skratar jag åt detta. men tror att de kan hända alla om man får träffa sin kändis kruch att man blir stum tappar alla sina ord. o juste jag fick en atugraf av darin också men den försvan sen en gång när mamma hade bekanta hemma. jag hade lixom spratat den i en låda men vipps så skulle mamma vissa sen var den borta..
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!