Mattematik

Japp, idag har jag räknat matte hella dagen! ver enda lektion jag haft. Men det är ju väntat. Det är ju det jag måste jobba med detta året. Det gick desutom bra. Visade sig att jag ska räkna i en bok som jag räknade i på IV. Men det är lungt reptison alltid bra. Käns konstigt att det är matte A. Som jag haft på IV när jag skulle läst grundskole matte.
I morgon ska jag ha uppsats kan bli kul. Förstod det som att man får skriva om vad man vill.

Men nu ska jag se på Hannah Montana bland annat
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


bb

Matte A är ju grundskolematte....

2009-08-25 | 20:22:34
Anonym

Hej!!! Det verkar gå riktigt bra för dig i skolan, du har fullt upp med vänner, utnyttjade malmö festivalen till max och jobbar. Hoppas du har kul oxå, men det tror jag nog. Själv har jag oxå haft fullt upp. Högskolan kommer igång nästa vecka ser det ut som. Pirrigt. KRAM

2009-08-25 | 20:41:29




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!