Fame

Jag var ju och såg Fame i fredags. Jag tyckte så här:
Filmen är bra. Halv lätt att hänga med i. För man får se många karaktärer under 3-4 år. Man borde få följa några enstaka istället för så många personer. Man fick inte riktigt komma in på deras liv helt. Dans numerna var ju väldigt bra och det var ju oftast då man hängde med mest. Men annars är handlingen att man får följa en årskurs ungdomar från adison till studenten. How got what it's takes?

3 och halv av 5 möjliga :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


tess

Haha, jag får ha med mig en ficklampa & sen lysa lite runt om mig, sen så får vi inte glömma att sjunga. Det fungerar alltid!

2009-10-28 | 19:34:53
http://jaklakrokus.blogg.se/
tess

Hhaa :) Eller hur.

Njaa, jag har varit inne i en liten "depp period" nu ett tag. Men jag menar. Har inte så mycket att klaga på när jag tänker efter nu.. haha

Hur är det med dig då? :) <3 Pusspuss

2009-10-29 | 09:44:58
http://jaklakrokus.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!