Utan internet

Här har blitt dålig upptatering i 2 dagar för jag har inte kommit åt internet. Men nu så. Nu har jag fått veta varför jag inte har internet hemma. Det är för att ratorn har gått sönder. Hmm nu får vi se hur lång tid det kommer att ta för den och bli fixad.

Ja vad händer annars?
* Ja jag går i skolan i stort sätt. Idag gick vi en runda i Limhamn. Det var tungt med en väska och en dator. Så nu är min kropp helt slut.
* Jag har hittat Camp Rock 2 på youtube så ska se hella filmen idag. Även nytt avsnitt av Hannah Montana
* Familjen kommer från stokholm till malmö nästa vecka
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Linus

hehe du får ta och gå en dator kurs eller någonting så du kan fixa det själv om det händer fler gånger att någonting tekniskt går sönder för dig:)





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!