Lov...

Så skönt med lov :D.. Har sovit länge set på filmer och myst.. Även gjort en brasa i spisen här hos Viktor. Ineförmation ska vara hos honom hella lovet. Innan var vi och handlade läsk och chips och dippa. Om jag får som jag vill blir det kung fu panda (inte set den, men viktor har) om han får som han vill blir det taxi 2 ( jag har inte set den men han har.) Jag vill inte äns se den. Men blir nog hans val som vandligt. Tycker synd om mej annars idag imed att Extreme Makeover: Home Edition inte komit ut idag :( hade set fram i mott det. Men de kommer väll senare i veckan i stället. I morgon kommer gossip girl och one tree hill och how a met youre mother :D kommer bli en fullsmäkad dag som vandligt plus man får höra den rösten gossip girl here xoxo.... Läste rykten om på posh24 att hannah montana sesong 3 kommer ut i november så härligt.  hörs
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!