Mat

Börjar bli hungrig hmm undra när min mamma ska komma hem? Antar snart. Blir nog soppa o värma eller något sådant lätt. Tror inte att varken jag eller mamma orkar fixa något speciellt. Gud vad jag längtar tills på lördag när jag är i Stockholm. Ska ju se High School Musical one ice :D imed nöjestjiarten i fredags var så bra hoppas jag denna ska vara i klass bättre. Imed den är från USA och tunerar världen runt.

Igår fick jag vetta att dom ska skutta upp den nya Harry Potter filmen tills sommaren för att dom tror dom kännar mer pengar på att ha den på bio på sommaren. Sedan att den inte är klar. Står på sf.se jag var där inne och kollade för skulle se när dom släpper biljeterna till High School Musical 3 på bio. Jag hittade inte det tyvär.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!