Något roligt...

Hej... Nys kom Viktor hem så började vi små tjivas på skoj så där som man kan göra som par eller kompisar :P aså det är bara roligt inte att man bråkar på det sättet... Så skulle vi in i duchen men han ville inte ha mej med i duchen på sådan retligt sätt. Han låste dören. Så kom jag att tänka på att jag ska vifta med vitt flaga och ge upp, så jag knakade på dören och fick komma in med mycket övertygelse att jag ska va snäll. jag gick in med moronrock, pjamasbycksor, strompor, trosor och t-chert. Det blev mycket skratande och roligheter.. Min komentar jag har nog set för mycket på How a met youre mother... Typisk sak som skulle kuna hända i den serien. Eller vad säger du Axel? :P
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!