Hemma hos Moa

Nu är jag hos Moa. Alltid mysigt. Hon städar och jag sitter här vid hennes data. Senare ska vi noh se på Fruits basket (anemie) Var längesedan ska bli mysigt.

Idag har jag gjort allt annat än sutit bara ner. Spelat fotboll och hoppat massa hopprep.


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Hallå! Kul att du tycker om när jag skriver till dig. :) Det såg ut att vara roligt på kräftskivan hoppas det var det oxå. Kul att du fått jobb. Grattis!!! :) Lät mysigt med fruit basket och tjejfilmer. Vill gärna se den där lucas grabel (vet inte hur man stavar hans efternamn) filmen med dig. Det verkar som du haft det roligt sen jag senats skrev i alla fall. Fortsätt med det! :) Jag själv har jobbat lite i denna veckan med, varit med vänner och släkt. Mycket på gång nu. Men det börjar lugna ner sig! Ha det bra. KRAM

2009-08-13 | 19:19:16
Gynning

Yes allt bra med mig



HA en fortsatt trevlig kväll

2009-08-13 | 21:32:43
http://frokengynning.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!