Miley Cyrus

Under närmaste timen har jag läst bloggar och kollat på en musikvido och en triler. Såg triler till Camp Rock 2 den gillade jag och ser fram i mot i juli.

M
en dock jusst nu e jag upprörd lite gran. Kollade in Miley Cyrus nya vido finns på denna länken:
http://uk.eonline.com/videos/v53035_miley-cyrus-cant-be-tamed-video.html
Hon är 17 och älskar henne i Hannah Montana som hon började med som 13 åring. Alltid varit speciell och det gillar jag. Men hennes nya låt och vido var precis som en Britney Sperse låt fast med Miley i stället. Det gillas inte alls. Britney är britney och Miley är Miley. Jag hoppas hennes nya album inte är så här rätt igenom. Utan så det fortfrande är henne. Vad tycker ni Miley fans?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


tess

Tack så mycket :) Det blir inte mycket fotograferande nu, det är lite synd. Men lite tid får man allt se till att ta sig :)

2010-05-06 | 12:36:52
http://jaklakrokus.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!