Äntligen fredag

Heej jag har varit rätså upptagen denna veckan med allt möjligt. Skolan, varit på besök hos Mormor och läst hella boken Baristas av Denise Rudberg. Boken handlar om 3 olika killar i Stockholm. Dom får alla jobb på ett fik inne i stan och där träffas dom. Ena killen får hantera att deras föräldrar ska skiljas och träffar en anorlunda tjej att studera med. Den andra går en tjater linje men trivs inte alls där är även kompis med den förstas plugg kompis. den tredje har ett jobbigt humör men innerst inne är han en bra kille. Han får hatera ett uppbrott med sin flickvän och en mamma som han bråkar med. Den tjejen han var tillsammans med är första killens tvillingsyster. Sen känner han Alexander från tillsammans böckerna. Det är även Alexanders pappa Sandro som äger fiket. Jag gillar att förfataren låter världarna gå in i varandra såhär. Speciellt att hon blandar in sinna gamla karaktärer i hennes nya serie.
Äntligen fredag måste jag också säga ;) Men nu ska jag se på Hannah montana nytt avsnitt
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!