Bokrecension



Förlag: http://www.wahlstroms.se/ Tack så mycket för boken
Sidor: 233
Poäng: 4/5 stjärnor

Baksidan:
Alison är död och hennes mördare sitter inlåst. Så för de forna vännerna börjar livet återvända till det normala igen. Det är i alla fall vad alla hoppas på. Men var och en har de redan trasslat in sig i härvor av lögner, och de faller alla lätt för frestelser.
När sedan Alisons misstänkte mördare oväntat släpps fri, börjar återigen signaturen ”A” att höra av sig. Och blickarna riktas mot de fyra väninnorna. Är de så oskyldiga som de ser ut?


Mina ord:
Jag tror detta är den kortaste Pll bocken av dom alla. Brukar vara ungefär 100 sidor till, mig gör detta inget mer än att det slutar med en kliffhanger. När det gör det blir man så frustrerad och vill bara ha mer. Men vi får se när nästa kommer ut på svenska. Jag hoppas på snart.

Nu är det en ny A i spätsen som vet massor om tjejerna och är uppvuxen bland dom i Roswood så en liten ledtråd finns det. Jag känner mig osäker på vem det är. Man kan aldrig veta vem det är. Tjejerna är som dom brukar drar bara till sig mer och mer hemligheter. Så det blir mer problem.

Denna boken har en ny framsida och baksida. Jag gillar dom såhär med närbild på ansiktet och närbild på dockans ansikte. För var det en docka på framsidan sen 4 tjejer på baksidan. Någon mer än jag som gillar den nya loken?

Inte den bästa pll boken än men inte den sämsta heller...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!