Utmaning - 11 Frågor

Här kommer dom frågorna jag skulle svara på:

1. Vilken är din absolut största bokkaraktärs-crush?
Nu kommer säkert världens tråkigaste svar men det är Jackob Black i Twilight serien.
Jag har alltid gillat hans personlighet och typiskt en sådan kille jag skulle falla för
i riktitga livet. Han är så snäll och omtänksam och han rä ju en varg :)


2. Aldrig mer få låna, eller aldrig mer få köpa böcker?
Aldrig mer få låna böcker väljer jag då. För får jag köpa får jag äga dom själv efteråt också.
Är böcker riktigt bra vill jag gärna ha dom i min bokhylla, så jag kan läsa om dom en dag.


3. Det absolut vidrigaste du någonsin ätit?
Jag har inte ätit så mycket skumma saker men får väll säga att bruna bönor är så äkligt!
Sen har jag säkert ätit någon myra som liten flicka. Jag mins inte.  


4. Vilket socialt nätverk är ditt favorit? (ex. Twitter, Facebook, Tumblr, Dayviews etc.)
Av dom som är nämda i frågan använder jag bara Facebook så helt klart blir det det. Jag är inne
där varje dag typ.


5. Vad är så 'typiskt dig' att säga?
Jag bara skojar. Brukar jag säga mycket.


6. Vilket är ditt drömyrke? Tänk inte på vad som är möjligt eller om du har kunskaperna,
helt enkelt det yrket du helst vill ha!
Skådespelare i USA på disney channel. Någon serie och filmer hos dom sen fortsätta min kariär
uppåt till vandliga filmer/serier.
Men som sagt det är en dröm. jag har aldrig äns skådespelat på riktigt någon gång hehe


7. Har du några stora förebilder/någon stor förebild, vem/vilka?
Denna är jätte lätt, jag har Taylor Swift som stor förebild. Hade gärna varit som henne. Gillar hennes
låtar och musikvidos. Dom berör mig så fint och hon skriver alla låtarna själv. Hon är så söt och hennes
peronlighet är fin.


8. Om du fick en enda önskan, vad skulle du då önska dig?
Ett fint liv med någon trevlig kille och våra barn. Någon finnt ställe att bo på och trevliga jobb.


9. Om du från och med nu bara får läsa 5 böcker till i ditt liv, sedan kan du bara läsa om de böcker du redan läst,
vilka skulle det då bli?
Sommaren jag blev vacker, Ingen sommar utan dig, Sommar för evigt, Om jag stannar, När jag lät dig gå.
Dom två finnaste serierna jag vet :)


10. Om jag skulle be dina närmaste vänner att beskriva dig med ett enda ord, vilket ord tror du det skulle vara?
Jag skulle gissa att dom säger jag är Snäll :)


11. Finns det någon bok som du tycker ha extra snygg bokrygg?
Mitt perfekta liv - Sara Dessen Rosa och fina konturer ritade :D


Jag känner inte alls många i bloggvärlden, så kan tyvär bara utmana 1 person. Så jag gör såhär: Om där är någon trevlig tjej/kille som inte blivit utmanad med som vill så hör av dig till mig så skriver jag in dig här :)

http://www.blogkeen.com/


Mina frågor:
1. Vilket land skulle du vilja resa till och vad vill du besöka där?
2. Har du växt upp med någon grupp eller artist som du lyssnat på sen du var liten som även idag gör ny musik?
3. Vilket djur skulle du vilja vara och varför?
4. Hur många böcker har du läst under 2012?
5. Vilken är din favorit förfatare?
6. har du någon stor förebild, vem/vilka är det?
7. Vilken är din absolut största bokkaraktärs-crush?
8. Vad är det godaste du ätit någonsin?
9. Brukar du låna böcker på bibloteket?
10. Har du någon gång set en film på bio mer än 1 gång?
11. Vilken bok har du läst om fläst gånger?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!