pretty little liars.. Så nervöst!!

Först hade jag tänkt sova tidigt men så kom jag ju på idag är det en speciell dag att sitta uppe. För idag efter 2 år ska dom avslöja vem är A! Jag är nervös, glad och tycker det är spänande. Just nu sitter jag här med späning och väntar på att få ner avsnittet. Jag lovar jag ska inte avslöja något här sen efteråt. Men jag kan berätta min reaktion på avsnittet senare eller i morgon :P För mig att det inte skulle vara samma första A som i böckerna. Då har jag läst dom svenska som är till nr 5 och i USA finns 10 tror jag eller kanske 11 :P Äss vet ej bara gissar haha! Jag döörr, ska få veta vem A är hehe...

Här är mitt favorit par i serien


Här är tjejerna det handlar om :P
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!