Bokmaraton

I onsdags fick jag för mig att jag skulle inte göra något annat än att läsa hela serien om Belly, när jag fick 3an med posten. Jag började och det gick fint :) Fram tills i fredags, då blev jag social och gick på pubben med ett trevligt gäng :D På lördagen Gick jag också ut fast på nattclubb och på dagen orkade jag inte läsa. Hade riktigt kul ute i lördags med Zandra och Tette :D Igår läste jag dock hela kvällen, så upptateringen är läst 2 av 3 böcker nu :P Snart närmar jag mig vem Belly ska välja oj, oj, oj! Kan det bli mer spänande än nu? Kanske inte hehe Väntat 1 år på sista delen i serien. Någon som hunit läsa den än? :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!