Mini recension x 2

 
Titel: Berättelser från engelsfors
Mina ord:
Jag tycker detta serie albumet var en mycket bra ide. Gillade tekningarna och historierna. Det får mig att vilja läsa Nycklen och serie album nummer 2, bara änu mer. Gick snabbt att läsa och det är skönt med lättläst ibland. Jag har väll inte så mycket mer att säga utan att säga spoliers för er som inte läst serien men vill.
 
Titel: Ibland bara måste man
Mina ord:
Denna boken var mysig och lagom när jag läste den nu i april. Vet nog ingen annan förfatare som skriver om kärlek mellan två killar. Det gör det intresant och anorlunda läsning. Man är så van att det är tjej möter kille eller tvärtom kille möter tjej. En bok jag gillar och en mysig läsning.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Nilmas Bokhylla

Levithan är en av mina favoriter men den boken finns oläst i hyllan just nu :)

Svar: Håller med det är också en av mina favorit författare :) Nu har jag bara en bok jag inte läst av honom och det är Will Grayson men John Green och kysslistan (mins ej namnen) :) Vilka har du läst av honom?
Julia

2013-04-25 | 21:19:06
http://nilmasbokhylla.wordpress.com/
Anna - Boktycke

Tack för en supertrevlig träff! Jättebra anordnat!

Svar: Tack själv för att du kom. Det blev mycket lyckat :)
Julia

2013-04-27 | 12:09:13
http://boktycke.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!