Förr eller senare exploderar jag

 
Så fin bild <3 Tror filmen kan bli riktigt bra. Jag älskade boken och tänker på den i bland, den berörde mig så mycket. Jag läste den i våras men kan redan tänka mig göra en omläsning. Men har inte tid. Finns för lite tid och för mycket böcker :P
Min recention
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


FrökenTV, bloggen om tv och film

den boken har jag sett mycket om men ej läst

sv: jag tänkte ha glee tisdag på tisdag :D för är ledig då och är rätt sjuk så orkar ej åka någonstans (läs: till johan) så blir att va hemma.

Svar: Oooo du måste läsa den, lova det? Så himla fin :D
Vad kul det får du ha :D ska kanske själv se om halva säsong 4 inför premiären som jag brukar ;)
Julia

2013-08-25 | 21:08:18
http://efji.blogg.se/
Lexie

Då ska du läsa den på engelska tycker jag:)

Svar: Ja jag funderar på det. Men blir inte nu.
Julia

2013-08-26 | 11:36:51
http://lexielaser.org




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!