Nytt i brevlådan och bio

 
De utvalda: Monstrets dotter köpte jag i stockholm. Visade inte upp den i föra book haulen för att Ayla lånat den.
Safirblå fick jag idag av Ayla som tack för att jag bjöd på bio och mat på Entre idag :D Så tack själv för en trevlig kväll och för boken :D
 
Vi såg The mortel instruments: stad av skuggor. Jag Gillade den mycket, men vilken sjuk twist på slutet! Kommer film recention på den och Percy Jacksson och monsterhavet under veckan.
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


hanna

läsa är as kul :D

Svar: Håller med :D Vad är din favorit bok i år? :)
Julia

Julia ♡ - Julia - My Life In Words. ♛

Shana tror jag hon heter! :)
kram

Svar: Ljuste ja så heter hon nog :) Kram
Julia

2013-08-29 | 18:46:21
http://thisismycoollife.blogg.se/
Linda

Är dom bra de böckerna?

Svar: Safirblå har jag läst första delen av och den är bra :) Dom utvalda vet jag inte än, har inte på börjat serien än.
Julia

2013-08-30 | 23:26:44
http://www.nattstad.se/Lindalinnros




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!