Utmanad

1. Vem är din favorit karaktär från din favorit film?
Ronny från The Last Song

2. Vad får dig att fastna för en blogg?
Om personen som skriver den skriver om något av mina intressen. Som böcker, film eller så.

3. Vilken låt kan du hela texten till?
Miley  Curs - 7 things  (när den var ny, spela jag den alltid)

4. Vilken känd person skulle du vilja ge ett hyllningstal till?
Taylor Swift

5. Vilket är ditt drömyrke?
Det är svårt men ljust nu Fritidspedagog

6. Vad får dig att skratta?
En rolig film tillexempel ( Shes the man)

7. Vad lägger du ner mest pengar på varje månad?
Om vi ska säga något tråkigt så mat. Det är tyvärr dyrt. Men saker jag köper annars är väll Böcker så klart :D

8. Vilken är din favorit dryck?
Oj, blir nog cooa coola för det är något jag alltid har hemma.

9. Om du skrev en bok vad skulle den handla om?
Funderat på någon ungdomsbok där tjej möter kille, kille möter tjej. Dom börjar dejta men i slutet får dom inte varandra. På baksidan ska man varna för det och i titeln ska det vara något rolig på hittigt. För i böckernas värld får paret varandra i slutet även om det hänt drama i bokens gång. Men i verkliga livet är det inte så lätt alltid tyvärr.

10. Drömyrke?
Va den frågan igen?

11. Vilket land skulle du vilja bo i förutom Sverige?
Usa eller något i Asien som kina eller japan, tihland. Men inte varit i Asien än så svårt och säga.
 
jag blev taggad av Felicia och då ska jag tagga fler, men känner så här att dom som vill göra den kan göra denna tagg :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!