Gruppläsning: Jellicoe Road (inlägg 3)

Hej, alla som är med i gruppläsningen :D
 
Det är jag, Emme och Zozzo som håller i detta Bokzoem
 
Denna veckan ska vi läsa kapitlena 8-14 måndag till måndag.
 

Vad vi tyckte om kapitel 1-7?
 
Julia(jag):
Jag tyckte det var lätt språk och inget speciellt, precis som en vanlig bok. Man läser och försöker hänga med och det blir klarare och klarare destulängre man kommer in i boken. Men det är inte helt klart till 100% än. Jag förstog inte alls dom kursiva texterna så tills nästa söndag ska jag läst igenom dom noga.
 
Zozzo:
Tycker att det är frustrerande när hon inte förstår allting från början. Har mycket tankar kring den kursiva texterna och pojken i trädet.
 
Emme:
Upplever boken bättre andra gången precis som i hennes förväntlingar
Vad förväntar vi oss av kapitel 8-14?
 
Julia(jag):
Att jag ska läsa igenom kursiva texterna igen och läga dom på minet. Även att allt ska klarna upp och att jag ska kommit in i boken till 100 %.
 
Zozzo:
Att hon ska komma in i boken och få mer svar på allt.
 
Emme:
Ser fram i mot att få läsa en viss sak som ska komma snart i denna delen av boken.

Så nu är det eran tur som är med i gruppläsningen och ha eran diskution :D Detta kommer ske i kommentarerna. Önskar er lycka till :D
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!