Gruppläsning: Jellicoe Road

 
Hej på er alla läsare där ute :) Jag, Zozzo och Emme tänkte starta en gruppläsning på Jellicoe Road av Melina Marchetta. Jag och Zozzo har inte läst boken innan och vill gärna göra det, medans Emme läst den innan och vill läsa om den. Så om du skulle vilja vara med och läsa boken eller läsa om den så kan ni anmäla er i detta inlägget på kommentaerna eller hos Bokzoem i deras inlägg i morgon. Anmälan måste komma in innan lördag 00:00 :)
 
Så planeringen är: sön 13/10 kap 1-7, sön 20/10 kap 8-14, sön 27/10 kap 15-21, sön 3/11 kap 22-27
 
söndag v. 41: Börja läsa boken tills kap. 8
v. 42: diskutera, inlägg och börja läsa tills kapitel 15
v. 43: diskutera, inlägg och börja läsa tills kapitel 22
v. 44: diskutera, inlägg och läsa ut boken
v. 45: skriva recension
 
Så läsningen kommer vara i 4 veckor och recension den 5 veckan.
 
På söndag kommer en lista upp med alla som anmält sig. Jag hoppas ni vill vara med :D Ni får gärna snacka/skriva om progektet och rekomendera det vidare och allt vad ni känner för :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lexie läser

Jag och Cissi (cissigrip) ska också göra något liknande detta har vi pratat om sen innan efter det har lagt sig lite med mina studier^^


Svar: Vad kul :) Ska du vara med på vår?
Julia

2013-10-07 | 19:24:11
http://www.lexielaser.org/
Lexie läser

Nej, tyvärr har jag inte tid till det annars hade jag givetvis varit med :)

Svar: Synd :(
Julia

2013-10-07 | 19:53:27
http://www.lexielaser.org/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!