Twitter, Instagram och Goodreads

Hej alla :D Vill bara berätta att jag nu även skaffat twitter efter att jag sagt i säkert några månader jag ska göra det. Jag heter JagJulia87 på Twitter och Instagram och här hittar ni mig på Goodreads
 
Jag brukar lägga upp bild på boken när jag läst den på instagram och på goodreads brukar jag upptatera så fort jag läst lite. Ljust nu håller jag på och utforskar twitter också. Men känner mig lite vilse fortfarande dock :P Men kommer väll.
 
Ni får gärna följa mig och väna mig på goodreads bara kul :D
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Diana

Följer gärna dig på goodreads. Lade just till dig ^^
/ Diana

Svar: Vad kul, alltid kul med nya vänner :D
Julia

2013-11-01 | 22:13:05
http://confusedbooklover.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!