Harry Potter moment of the week

 
 
Denna veckan är frågan: Favorite character?
 
Neville är min favorit o oj vilken resa han gjort från första boken till sista. Han är så modig och lolijal till sina vänner. Om han var med när man läste brukade det bli lite småt extra intressant. Fast ja i början av serien när man var liten trodde man inte han skulle ha så stor roll för serien men sen i 5an fattade man att han skulle det. När jag läste sista boken och trion kommer till Hogwarts igen så när jag fick veta att han och Giny tagit över Dumbledors arme så jag hoppade sittandes i sängen och var sjukt glad :D
 Dock hur dom stylat honom som spelar Nevill i 3an är förfärligt :(
 
http://uncorkedthoughts.blogspot.se/p/harry-potter-meme.html
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Malin

(Sen blev han ju våldsamt snygg i sista filmen också) ;)

Svar: Så sant så sant. Håller helt med ;)
Julia

2013-09-26 | 22:09:32
http://bokrecensionernu.blogspot.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!