Läslusten är som på topp igen :D

 
Hej, idag sitter jag och läser Turk och Timotej på min ipad och läs lusten är på topp. Den har varit svag nu i ca 1 månad. Men känns som huvudvärken är borta och jag orkar läsa igen. Den har varit mycket återkommande tyvärr. Men efter att fått Safirblå, Mitt bultande hjärta och Vi måste sluta ses på detta sätet (kommer med posten i morgon) och att man kan låna bibloteks böcker till sin ipad, smart phone eller kindel så känner jag min läs lust är tillbaka yay :) Det kommer även recentioner på filmen stad av skuggor och bokrecentioner på Amandas bok och Turk och Timotej snart. Så det har ni att se fram i mot.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!