Heej...

Idag är det lördag och idag ska jag bara vara hemma och ta det lungt (tror jag) men sen man vet alldrig vad jag och viktor får för oss. Jag vill se på Narnia - Prins Caspian med viktor men vi får se helt enkelt. Just nu sitter jag vid min data och broderar för fullt. Nu är ungefär halva broderiet klart. Den är stor.

Igår var man i skolan på dagen då. På kvällen åt mamma, jag och Viktor tacos. Det var gott. Sedan åkte vi hem till Rebecka i Vellinge och såg 2 filmer. what happens in vegas såg vi och någon krikgs film. Den första vi såg var helt okej och rolig. Man märker att Astun Chutsher har blivit äldre och inte den snygga killen längre. Det är han dock i that 70's show. Men att vara där för första gågen var roligt och bra. Plus det här med att träffa andra par är något som viktor och jag inte gör för allt ofta. Så det är bra att man kan göra det.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!