Gruppläsning: Jellicoe Road (avslutning)

Hej här kommer det avsluandet inlägget i vår grupp läsning på Jellicoe road. Verkligen sent med tanke på att det var föra måndagen igen detta avslutades.
 
Julia och Zozzo tyckte så här om boken:
Vi tycker om boken och den är väll skriven när alla bitar föll på plats. Taylor hade en bra karaktärsutveckling och vi gillade den ända in till slutet. Det tog ca 100 sidor och komma in i boken och under den perioden var det svårt o förstå. Men när man kommit över det var det skönt och man ville bara fortsätta läsa.
 
Emme tyckte så här om boken:
Jag älskade boken mer än vad jag gjorde första gången som jag läste den, för nu förstod man så mycket redan från början, och man blev hela tiden påmind om delar från slutet som jag gillade från första läsningen. Jag älskar karaktärerna precis som första gången. Något som jag verkligen uppskattade med omläsningen var att jag kom på massor med detaljer som jag inte alls lade märke till första gången: fina, underbara detaljer som förgyllde hela boken.
Boken får en mycket stark femma av mig! :)
 
Vi har fått frågan om vi skulle ha en ny gruppläsning efter denna med en ny bok. Vi kom fram till att vi väntar ett tag med det. Men någon gång i framtiden kommer vi ha en. Vi vet inte när bara :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!