möblerar bland böckerna hemma

Ljust nu håller jag på och lägger upp böcker jag vill sälja på tradera. Vilket är ett stort jobb för det var mycket jag inte ville ha här hemma längre. Här kan ni se mina försälningar.
Här är allt som ska säljas. Inte mellan raderna kassen så klart. Den hamnade bara där för tillfället.

Så här ser min bokhylor ut nu efter all ränsning. Tomt men känns så bra. Någon som önskar en book self tour? Säg bara till :D
 
 
Sist men inte minst har min oläst hög minskat drastiskt men det känns också bra.
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Vargnatts bokhylla

Länken till tradera funkar inte för mig! :( Hade gärna kollat vad du har att sälja där :)

Svar: http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=2223580
Så nu ska det nog funka :)
Julia





»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!