Kvällen

Nu börjar klockan närma sej lägdags för idag. Är hos Viktor så ska sova här. Såg nys ett nytt avsnitt av Hannah Montana så himla bra!! Älskar den serien aså. Det som är bra nu med nya sesongen är att precis nu i början kommer det nya avsnitt varje helg :D... Undra när filmen om hannah montana kommer ut? Kom även ut 7th heaven sesong 7 på dvd i usa idag så nu är den köpt :D hihi så är det när man har sina favorit serier i usa man får köpa hem dom. annars tar de hundra år innan dom är i sverige.

Under kvällen fick jag ett mejl av cdon.com att jag fått en rabattkåd. 50 kr fick jag för att jag är en trogen köpare :)... Tack tack :D då blir man glad...

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!