Lördag kväll

Har varit och sett Soran, måns, özz och björn nu med Viktor. Tette och hennes mamma och syster sat framför oss. Det var lite roligt att dom hamnade där :P... Jag har fått frågan vad händer idag?? Nu ska jag äta godis titta på that 70's show för viktor är och spelar på laserdom med en massa andra vi känner. Men inget spel för mej inte hehe... jag har ju inte fått i mej någon midag än så när dom spelat ska Viktor hämta mig igen så blir det nog mc donalds som vandligt typ... Det är väll vad som händer inte mer än så... Blev bjuden att åka till treleborg och gå på magasinet men jag lovade att vara hemma för jag blir så tröt annars av att gå ut för mycket och då kommer man inte orka skolan.. jag vet imed får gå om 3an nu så jag vet att jag skulle inte ta skolan på alvar om jag gick ut... så ibland får man stå över när man redan gått ut 1 gång denna veckan vilket faxtiskt var en toppen kväll.. Men det ska endå bli skönt med hemma kväll.. har desutom godis kvar sedan igår wiiee..

Axel du skrev att det var brizze (stavning) i går.. jag fick inget samtal om att gå ut med dej o dina vänner hehe...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!