Måndag

Om jag komit hem vid kl 4 så hade jag skrivit om dagen idag. Men nu orkar jag inte ont i huvet och tröt. Ska strax byta lakan och sova... Men skönt och börja skolan igen allfall att se alla speciellt Tilda var kul... Ni får dagen i en lista för orkar ej berätta...

* Åkte till skolan med Tilda
* Hade mäniksor i behov av stöd 2 timmar sat i grupper diskuterade och hade skitt kul kom bland annat upp första mensen historier och vi var almänt flumiga.
* Lunch drack 2 koppar kaffe så nu e man beronde igen! Åt köttbullar och makisar
* Svenska B gick igenom in för natsunella provet min lärare pratade hella lektionen så man tappade konsentrasionen efter ett tag imed man hört det mesta innan.
* Slutade skolan och åkte till stan köpte ett party linne på Gina Trecot orkar ej ta en bild på den idag men om ni ber om det kommer det säkert hihi
* Åkte till Viktor gjorde spageti och kötfärsås
* Gorde mina praktikuppgifter klara för att lämnas in i morgon.
* Viktor och jag körde brom brom bilen till mobilia och drack KAFFE igen. Hittade ett par Björn Borg trosor jag ville ha men fanns inte i XS så blev besviken kanse åker innom tringlen i morgon och kollar så snygga var dom.
* Kom hem koplade in Linus data (svårt med alla dessa sladar) Men nu är det koplat allfall så nu har jag sutit här och njutit av programet  "Extreme Makeover: Home Edition"       
älskar den serien.
* Nu är det god natt....
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!