Bakat klart

Så nu har mamma och jag bakat klart. Resultat nedan. Blev maränger hihi. Sedan såg man på bonde söker fru. Mysigt program. Att baka var lätt man behövde lixom bara vispa med elvispen. Under programet kom en försäljare och knakade på dören och ville sälja comhem tv box. Mamma blev förvånade intreserad av boxen så vi skrev upp oss på en. Riktigt kul :D värkar som att jag ska få disney Channel hemma tihi... Men i morgon jobbar jag bara halva dagen sedan skola mysigt. sedan ska jag vissa min handledare min planering. Hoppas dom är bra. Sedan när Viktor slutat ska vi åka och betala resan. Så nu är vi ett steg närmre semester wiiee. Jag längtar så. Fast det närmaste jag längtar till är nu ett varmt bad :D hörs sen
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!