vet ingen rubrik

Var liger gränsen att få lov och gå och lägga sej? Jag tycker vid 20.00 ungefär är som tidagst. Men idag jag vet inte om jag kommer klara det. Jag håller på att kämpa med mina ögon ska vara öpna. Väldigt jobbigt :( Men om en stund kommer väll jag skitta i gränsen och lägga mig och lässa allfall. Blir Arn - vägen till jerusalem. Har bara 100 sidor kvar nu sedan går jag över till tempelridaren. Ringde Tilda precis och japp hon kommer till induvella valet i morgon vi ska ha bild. Kommer nog bli bra. Föra gången slapp vi ha det läraren var sjuk. Så då lär vi nog ha det i morgon allfall. Plus i morgon ska vi ta skol kort. Vi skulle ha temat kontors kvinnor. Så ska ha min väst antar jag. Får bara inte glöma det i morgon. Men det är ett bra tema tycker jag gämfört med vad min föra klass kom upp med. Något man skulle ha med fårn sin kultur. Inte så kul för oss Svenskar hade ju inget. Lilla Mu (min katt) sitter och tittar på rengnet i mitt fönster hon är sött hon. Hennes röon är bra nu igen. Det är skönt hon vill lixom komma och myssa mer nu också plus hon sover inne i mitt rum igen :D god natt hej
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


LOUISE LARSSON

Ha en underbar kväll!:)

2008-10-01 | 18:45:08
http://aboutlouise.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!