Snart midag

Idag ska det bli god midag :) kyckling och potatis klyftor sås... Sen har man ett prov och öva till värkligen inte lät när man e helt slut. Tycker oftast när jag pluggar sommnar jag ifrån min bok. Inte lite jobbigt. Jo det är det precis det är. Alfal pluggat ca 1 timme redan utan att somna allfall.

idag provade vi ut student mössor. Så nu käns det som man är steget närmre. Får ha minsta storleken på mösa och kläder. Men så e det när man e kort och liten hehe. Blev alfal ett paket med mössa, T-chert, mys byxor,  hodd(tröja), champangeglas och en pena. Kommer kosta 595 kr tycker det är ett bra pris för allt det.

Började skriva detta inläget för 40 min sedan. Men midagen kom i vägen så nu har jag faxtiskt ätit den goda maten :P och ska fortsätta plugga och sedan se idol kl 20.00  :P ha det fint
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!