Söndag & Måndag

Igår var man i Sverige, Danmark och Tyskland. Mårgonen började bra. Kom iväg som planerat vid kl 10. Sen åkte vi igenom hella danmark. Tog ca 3 timmar. Sen var det bått resa mellan Danmark och Tyskland, det tog ca 1 tima. Sen körde man bara av båtten så var man där på borderchopp. Köpte massa saker. Olicka sider ett 24 pak och ett 6 pak. Två olicka sorter. En bagg in box ( vodka), godis, lakris vodka, och en champange. hehe... När vi skulle hem var alla jätte hungriga så vi körde in på ett Mc Donalds och åt mat. Sen bar det av till Sverige igen. När vi kom hem och börjat paka in sakerna märker jag att jag glömt min handväska. I den fanns mobil, nycklar och kamra. Som tur var hade någon snäll lämnat in den hos dom på Mc Donalds. Så vi fick åka tillbaka över bron förbi köpenhamn och sen på en avfart där låg mc. Fick tillbaka min väska tur. Jag var värkligen ledsen. Tur Viktor var med som kunde trösta mej. Han tillomed lätt mej sova hos honom i natt. Vi får inte sova över på vardagar annars. Jag får men inte han. Det e hans föräldrar som är så. Men så e det väll när man bor hemma dom bestämmer. Bara att infina sig i. När vi kom hem helt var kl 21.30 vi gick i duchen och sen la vi oss för vi var helt slut.

Nu e det måndag och ny vecka och nya tag. Dagen börjar med frilupsdag med skolan. Kommer inte bli så kul men men. Ska strax åka så ha det en bra dag.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!