Tjej kväll

Den blev mysig. Med mat, sing star och disny tp :) vi åt tacos det var jätte gott. Sedan spelade vi sing star en timme ungefär. Det var roligt alla sjöng med och man fick bra poäng :P... Sedan spelade vi disny tp vi var 2 lag Patrice och tilda  van men det var ju ganska jämt. Jag och Sara var i andra laget. Sara har inte set så många disny filmer som vi andra 3. Men det gick väll. Plus vi fick bara av filmer jag inte set, smått iriterande hehe. Dom vi inte set av var skatkammar planetetn och atlantis. Tycker jag kunde fåt av härkules, lejonkungen och sådana som dom fick :p fusk haha.. Sen gick Tilda och Sara vid 22 så var det bara jag och Patrice kvar så vi har sett på Hannah Montana nu 3 avsnitt. Kul att jag fått Patrice och gilla det :).. Nu ska jag se veckans avsnitt av Greek och läsa bloggkoll. hej
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!