Tillbaka

Hej, Nu känner jag mej äntligen frisk. Studiedag idag så min första dag på lovet. Har sutit barnvakt men nu är jag hemma. Hämtade flickan på dagis och när jag gick hem med vangen genom stan. Tittade folk på mej med en konstig blik som om att jag är för ung för och ha en flicka på 3 år. Visst jag är ung. Men käns ju bara fel att sita barnvakt då ju. Men det hindrar mig inte. Kommer att fortsätta sitta barnvakt. Det är bra pengar om man siter ofta.

Ikväll så skulle jag vilja göra något. Imed har sutit inne hella veckan med febber. Men de blir nog vara med Viktor. Vad ska ni göra?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


K a r o l i n a

Tack detsamma :)

2009-04-03 | 22:17:38
http://hapiface.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!