God natt

Ja nu säger jag god natt. Blev senare än jag tänkt mig. Men blir något som man tänkt sig? För när jag hade en vardag och gick i skolan skrev jag alltid god natt medelande, så nu börjar dom igen. För nu ska jag sova. Jag ska dock läsa lite innan jag släker. Kan inte sova utan att ha läst. Just nu läser jag En Prinsessas Dagbok 9. Har läst alla böckerna nu under sommaren. Älskar dom. Värkligen att rekomendera.

Jag satt nys och försökte sätta in en blogg desing jag hitta på en sida som vill hjälpa andra som inte kan. Väldigt bra sida. Adressen är: http://www.designabloggen.se/ladda-ner-gratis-bloggdesign
Jag vet dock inte om jag gjort rätt än. Vi får se. Men annars är den allfall brun. hehe...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!