Natt Blogg

Nu sitter vi och lyssnar på Twilight och broderar. Väldigt mysigt. Nu när man hör den som bok mins man hur dålig man tycker att filmen är. Hellt anorlunda. Boken har mer dialoger och bättre förklaringar på saker. Filmen är bra, det är inte det. Men böcker är definitit alltid bättre. Kvittar i vilken serie det än är. Det är speciellt så i Harry Potter.



To do list:
* T
vinga Moa att skaffa nya baterier till tangentbordet
* Lyssna på Om jag kunder dröma
* Lyssna på När jag hör din röst
* Lyssna på Ljudet av ditt hjärta
* Lyssna på Harry Potter 5-7
* Se serien Naruto
* Läsa alla mina böker jag har i mitt natuksbord. (vissa har legat där i 1 halvår)
* Laga chille concarne till midag en dag!
* Bli bättre på att blogga (som jag var förut)
* Att börja simma

Nu gäller det att försöka fullfölja alla saker. Men för eller senare kommer det bli gjort.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


tess

Jo jag vet, ser fram emot bättre väder nu faktiskt. Det kan behövas. Synd att lovet snart är slut för min del bara /: Usch, ingen lust med skola nu igen.

Kram kram

2009-08-04 | 12:44:43
http://jaklakrokus.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!