Denna veckans upptatering

Hej
Har varit med Moa och Emma nere i Höllviken och solat och badat. Gick även en lång promenad  i hamnen i Höllviken. Blev en del bilder och dom är väldigt finna. Får se när jag får dom av Emma. Jag hoppas snart. Jag brände även mej på axlarna. Men sådant klarar jag av. Vi sov över också. Det är min Mormor som har stuga där nere. Så träffade även henne.

Moas svarta, Emmas lilla och mina rosa Converse skor. Vi tyckte det var kul med att alla bar dom.

I onsdags var jag, Moa och Sara på Entre och choppade kläder och fikade. Jag och Moa gick på pubben på kvällen med Marie mycket trevligt och roligt.




I går kväll var jag på sommar chansen med Moa och mötte Tette där. Jag tyckte rätt låtar van. En van att få tävla i Göteborg om ett pris där som jag inte mins. Den andra van sommar chansen då. Hon får lite studio tid och så. Sen efter det åkte jag hem och läste lite bloggar och såg på serien Jonas.


Jag på sommar chansen


Jag och Moa på väg hem.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!