....

Hej, kommit hem från skolan nu. Har ont i huvet så blir inget långt medelande. Ska gå och vila lite. Men de gick okej med diskusonen av Kirre boken. Syster kom och berätta för klassen varför Emma inte varit i skolan. för klassen var det en chok men inte för mej och marie vi viste varför. vi tog reda på de när hon inte kom i måndags. vi lixom förstod att de hänt något. enda sen i måndags har jag tänkt på Emma och varit lite borta i mina tankar. Sovit dåligt. jag har sovit men när jag vaknat har de känts som att jag inte sovit. sen när viktor kommer hem ska vi in till stan o handla. jag ska kolla bokrean ;) och handla High school mucisal 3 som kommer ut på dvd i dag ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


JosefineM

jaså ni har oxå läst kirre:P coolt:D läst 2an oxå eller?

2009-02-26 | 20:08:39




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!