Ett skämt

Frågade Viktor innan vad kan jag skriva på min blogg i kväll?

Viktor: Om viktor skulle dö har du inga pengar att handla saker för.
Jag: Men de kan jag inte skriva jag har ju mina egna pengar csn lånet.
Viktor: Men som ett skämt så klart.
Jag: Då ska jag fortsätta skämtet då, om du dör viktor kommer jag inte kuna handla mer kläder och böcker. Då kan jag ju inte vara en brat något mer.

Sedan skratade vi ett bra tag. Så kan det se ut när viktor och jag snckar ironiskt :)... Inget illa menat mot tjejer som får alla pengar dom vill ha av sin pappa eller pojkvän. Mer bara en rolig grej. Vi kan skämta om allt.

Nu ska jag fortsätta min kväll
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!