God Morgon

Japp denna morgonen började tidigt :).. Skolan börjar 9.05 så har ett tag till innan bussen går. Man bör nog paka väskan och ringa Tilda för och se om hon är vaken äns. Efter skolan ska jag även till biblan lämna tillbaka filmen jag lånade. Synd för hade nog velat se den igen om ett tag så får väll låna den igen då eller köpa den på cdon.se gillar den sidan dom har värkligen det mesta.

Som jag trode kunde jag inte sova redan kl 23. Så låg och läste i första boken av Gossip Girl :) den är anorlunda gämfört med serien på tv för man får ju veta deras tankar. men där har vi igentligen alla skilnader på filmer och böker hehe.. Så jag tycker att har du läst en bok innan och sen set filmen så fatar du den mycket bätre för du vet vad den tänker i den senen och så. Någon som håller med mej?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!