God natt

I morgon i skolan kommer en grupp vuxna utvecklingstörda personer och hälsar på. Ska bli intresant fast jag träffat dom föra året också när jag gick i 3an första gången. Men antagligen kommer dom komma med något nytt man inte vet. För man lär sej något nytt var dag i skolan.

Jag är bra på min lägg tid. Har hålt mitt löfte jag. Börjar 10.00 i morgon så att lägga sig nu e lagom.

Mamma är sjuk i vinterkräksjukan så inom vilken dag som hälst lär jag bli sjuk i det med. Men man kan ju hoppas på inte hehe... hoppas er dag varit bra
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Isabell

Jaa den e skit bra:) Jahaa okeej:)



Ha det bra!

2009-01-19 | 08:32:15
http://konstakniiing.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!