God natt

Viktor och jag åkte runt i malmö ett bra tag just för att vi skulle handla på olicka sätlen. I morgon är det  skolan igen. Så då ska man upp tidigt. Men annars händer det inget speciellt. 

Såg att systrar i jeans 2 kommit på dvd nu i sverige rekomenderar både filmerna och dom 4 böckerna. Handlar om vänskap mellan 4 tjejer och ett par jeans som passa alla. Dom har olicka intresen och colage val. Men vänskapen håller dom ihop. Kärlek finns också till kilar. Så dom är bra ungdoms filmer och böcker.

Sov gott
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mandy

oj e du så kort? det syndet inte alls på bilderna.. ^^ Jag är 172cm så är inte heller så lång :S högklackat som gäller!!:P



ja jo jag vet det är samma princip som model house i stockholm har...:p har vait dät.. bara för skojs skull:p men jobbade sommodell när jag var 15-16, sen bliev jag sjuk och fick sluta.. blev aldeles föööör smal.. :S



Twilight e så bra!!! jag vill att film nr två ska komma ut NUUUU!!

2009-01-27 | 22:53:44
http://amandarieem.blogg.se/new




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!