God natt

Så nu har jag set hella HSM 3 klart. Slutet är så känsligt tycker jag för den låten som heter just high school musical. Den handlar ju om deras resa med filmerna och att dom säger hejdå och tackar för denna tiden. Plus dom står på en scen och dom filmar dom 1 för en där dom ler och menigen att dom ska taka. Sedan går ridåren ner så det blir precis som på tjater. Det blir så känsligt o se för de betyder hejdå nu. Dom tog studenten i filmen.

Aja nu ska jag sova skolan i morgon med prov och grejer. sov gott alla
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Nati

Sv: Okej okej :) godnatt då!

Nej nej jag har tagit studenten, fyller 20 i år! Så jag har slutat skolan :)

2009-01-29 | 23:39:59
http://frookenandersson.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!