Natt

Jaha, jag sov vill sova. Men nej jag kan inte. Har blitt rastlös i stälet. Man liger där i mörkret och kan inte sova. Gick upp och leta efter katten. Tänkte jag kunde myssa med den. Men den hitta jag aldrig. Så bestämde mej för och sätta mej här. Ingen e vaken typ. Bara jag. Vill inte vara uppe så här sent för då kommer jag bara bli gnälig i morgon när jag ska upp.

Ibörjan när jag började med kaffe, så drack jag bara det när man var och fickade på experso house typ. Det kunde lixom vara 1-2 gånger i månaden. Men sen började skolan och man började med kanse 1 kopp om dagen. Nu blir det ungefär 3 koppar på en skoldag. Det reliterar till att jag får sömn problem på natten. Även om sista koppen på en dag vara vid 15 på eftermidagen. Så till er som funderar på att börja med kaffe. Ta bara när du ska ut och fika som jag gjorde i början. Börja inte var dag. Det är mitt råd. Det är inte bara jag som har problem med sömnen pågrund av kaffe känner fler som säger det.

Jag ärkener jag får tillomed ont i huvet i bland av att jag inte fått kaffe på någon dag. Det är också en föld. Så för mej att sluta e omöjligt käns det som.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Isabell

Neej alltså det är en lång historia.. Men jag tkr han e jobbig asså jag orkar inte bara haha:P mest för att vi brkar så himla mkt, jag tror vi har vart tillsammans för länge..

2009-01-18 | 12:00:26
http://konstakniiing.blogg.se/
Isabell

Jaa det är lite synd:( hehe ja det gör man ju alltid:D hehe

2009-01-18 | 19:12:59
http://konstakniiing.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!