Onsdag kväll

Här sitter jag och äter vanilj glass och lysna på Groov Coverage. Dom har jag värkligen inte lysnat på länge. Man får gammla minen från när man var 16 och började lysna på trance ska även lysna på Cascada sen också gamla favoriter :) mmm så god glass det var längesedan. Min katt liger så snält brevid mej också mysigt.

Det med att bli fotat ska bli kul. Mamma och My ska med sen kanse viktor ska med. Skulle gärna ha en fin bild på oss men tror inte han går med.

Tack för alla kommentarer och besökare ikväll blir så glad :D Jag brukar svara på alla kommentarer jag får så ni vet :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Isabell

Aah, jag tycker bring it on- all or nothing är väligt bra och A cinderella story tkr jag om också:P Sen kommer jag inte på någon speciell film, kanske white chicks? eller hot chicks dom e också ganska bra:)

2009-01-14 | 23:26:31
http://konstakniiing.blogg.se/
Isabell

Hehehe:P Nu vare ju jag som skulle säga tack till dej:P haha:P

2009-01-14 | 23:42:54
http://konstakniiing.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!