Snosa

I morse när man skulle upp vile lixom inte kropen alls. Det var så skönt med att snosa med mobilen. Skulle möta Tilda 8.15 låg i sängen till 8.00 hmm belv stresigt man gick upp byte om och snappade åt sej en banan. Tycker det käns som att alla mårnar av denna terminen har varit så. precis gått upp på håren innan man ska åka. det är inte alls bra. Varför är jag så morgontröt? inerst innne vet jag svart, men man vill lixom inte ärkäna det. men för er ska jag det nu. Jag är uppe försent. Och de leder till sömnproblem. Ett tips till mej själv drick aldrig kaffe efter 19.00 på kvällen tillexempel. be någon tvinga dej att gå och sova. men de e ju inte de lätaste o få någon göra. har ni tips på hur mina mornar kan bli bätre?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


My

Tjaa... jag har väl ett par bra tips...



- sluta dricka kaffe

- skaffa dig en regelbunden läggtid, en som tillåter dig att sova de timmar du vet att du brukar behöva

- drick lite varm mjölk innan du går och lägger dig

- undvik träning, tv-tittande och att sitta framför datorn för sent på kvällen

- har du ändå svårt för att somna på din nya bestämda läggtid, prova naturläkemedel från Apoteket, innehållandes Valerina-extrakt, det hjälper dig att somna in



Jag har själv vänt på dygnet så jag vände mig till Apoteket och köpte såna här naturläkemedel, och fick höra av apotekarien att det är bra att vända tillbaka dygnet och skaffa sig regelbundna vanor. Det är jättemånga ungdomar som lägger sig för sent och sover för länge på morgnarna, vilket gör att det ju blir svårt att lägga sig i rätt tid. De kommer få problem senare i livet typ när man börjar jobba och så. Så att tänka på det här problemet och försöka lösa det är jättebra att du gör!



Finns fler tips på Apoteket.se och du kan även vända dig till Apoteket. Och på morgnarna är det bra om du har gott om tid, så försök planera in din läggtid efter det också. Slipper du stressen är du bättre förberedd inför den nya dagen.



Tro mig, du är INTE ensam om det här problemet! ;) Lycka till nu.

2009-01-15 | 18:16:55
http://mysanb.webblogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!