Stockholm lördag

Hej, idag har jag åkt bil och åkt bil käns det som. Vi åkte först och köpt högklakade skor till mej i en afär med små storlekar. Nu lär ni bli chokade mina sko storlek var 33och en halv. Men snygga var dom. Får väll ta en bild när jag hiner. Sedan åkte vi till en afär långt ut 4 mil från Stokholm. Där handla vi bebay kläder hihi. Vi vet ju inte om det är en flicka eller en pojke. Så det var inte alls lätt att välja kläder till den. Den/det kallas knytet hehe. Sedan åkte vi till ett stort köpsenter och handla mer kläder till den. Vi åt även mat där, jag valde Taco Bar. Gott gott. Men nu är vi hema och jag ska strax öva gå med skorna. Ska bli kul. Jag måste ju öva för att kuna gå i dom bätre. Hör kanse av mej senare.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!