Tänk efter

God kväll, innan idag läste jag i BlondinBellas blogg. Hon frågade om det är killen som ska köpa en present? samanhanget var fira 1 år. Endligt mig ska inte bara 1 köpa en present utan om det är presenter inblandat ska båda handla till varndra. Man är ju 2 personer i en realtion inte 1. Om viktor skulle köpa en present till mej o jag stod utan hade jag skämts för han inte fick något. När man firar något som ett par ska det vara på licka nivåer tycker jag. Det ska vara mysigt och fira en sådan dag. Viktor och jag firade med att åka till Göteborg över en helg. Bode på hotel och såg melodifestivalen live. Men det är inget vi ska göra i år. I år blir de nog bara gå ut och äta eller så. Man kan inte fira stort var gång. Ni vet månads dagar? ibörjan av ett förhålande räknar man månaderna. Men tror senast jag sa grattis till Viktor på en månads dag var i agusti eller så. Inte han heller för den delen. Men 20 maj i år är det 2 år mellan oss. Det mins man allfall.  Det är lätt och glöma det där med månaderna när man varit ihop så länge som oss. Men min poäng är det med bellas fråga är att man är två i ett förhålande inte 1.

Ha en fin kväll
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!