twilight

Fick en komentar från en anonym så får svara på den här. Japp jag läste att Dakota Fanning ska vara med i Now Mone filmen.  Här är länken till var jag läst detta. http://www.posh24.se/dakota_fanning/dakotas_nya_twilightroll  Du nämde i ditt inlägg att Vanessa Hugens sökt rolen också. Det har jag dock inte läst någon stans. Men om hon skulle fått den hade inte det varit helt fel endilgt mej. Skådespelare måste ju få olicka roler för att kunna bli bätre på det dom gör. Nu var det faxtiskt längesedan jag skrev om Twilight så då kan jag ju även passa på och upptatera om att jag längtar tills 4 boken kommer på svenska i mars. Har lysnat på nästan hella på engslska judband men funkade inte blir för rastlös av att bara sitta där och lysna. Det är okej och se film en hel dag för då har man något och titta på. Men gud vad jag längtar hihi...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!